ÅKEJ

Anonym om -:
jag såg dig, du kollade med värsta bitchminen, snälla verka inte snällare än du verkligen är.

Okej, då börjar jag som alla gör då dom ska försvara sig,
Moget att va anonym, kan ändå bara kolla IP, så då jag fått reda på vem du är lär du få ett rent hell, ok?
Sen kan jag ju också bara säga, man skriver/säger inte bitchminen, utan bitch blicken!
Sitter och snackar med både Elin & Olivia och dom bara skrattar med mig ÅT DIG,för du som skrev är inget annat än patetisk!
fattar inte hur man orkar sitta och slösa massa tid om man ändå inte har något vettigt att skriva,
och ja, jag erkänner, jag är kanske inte världens snällaste OM man inte är snäll mot mig!
För är man snäll mot mig är jag snäll tbx, och är man dum mot mig, aah, haha, då är jag dum x1000 typ, så varför ta risken och säga ngt sånt?:)

hihihih, puss iaf för att du läser min blogg sötis!;** (vem du nu än är!)




Massa pussar på mina favorit tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0