chacha

jag har inte orkat blogga eftersom jag aaaaaaaaaaaalltid lyckas klicka bort att jag skriver!
inte lyckat!
Men iaaaaaf, nu ska jag käka sen vänta på att Elin & hennes mammi ska komma och hämta mig sen äre konfan

Måste bara berätta, Mamma ringde nyss, hon jobbar vääääldigt mycke i stockholm, och hon är där idag men skulle hem ikväll, men de går inte eftersom de vart ett vulkanutbrott på island som har skapat massa hemska mörka moln, dom kan inte flyga pga stört risker!:(
Mamma funderar på att ta ett tåg hem, annars kommer hon hyra en fucking bil och köra hem!:O
helt stört, men jaja!
hoppas att hon tar sig hem innan imorn iallafall, vill inte sitta ensam en fredag! :O



Stackars mamma som sitter fast i stockholm:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0