god kväll!

tjaaA, har vart ute hela dagen med Olivia & Pontus!:)
eller först gick jag hem med emma, osså klippte hon mig, vart as nöjd!
Sen drog jag hem och åt, sen ner på stan och såg farsan med Olivia & Pontus, hahah så jävla rolig tant som va där:]..
Sen tog vi 5an och for och kolla på milans match, elller de va bara jag som titta på matchen för den börja så sent så dom fick lov att dra!
Nu ligger jag och snackar med Milan på msn, saknar dig jäääääätte mke:(<3


svar på kommentar

Anonym om god morgon!♥:

du är en av dom få som faktiskt ser bra ut i 3D glsaögon ^^

haha, tackar! själv tycker jag att dom är lite förstora för mitt ansikte:]
Ser ut som en fluga typ!

jaja, nu ska jag forstätta snacka med milan och sen sova:)


Milaaaan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0