HAHAH,mammaaa

Jag förstår precis vart min humor kommer ifrån!
Pappa hade skadeglädjen, "skadeglädje, den bästa sortens glädje" hihih,aja!
Sen mamma har ju den här sjukt dåliga humorn!

Jag, Nora & Matilda hade suttit och pratat om en julkalender som gick 2004 tror jag.
Diselråttor och sjömansmöss, kommer någon ihåg de?:)
aja, innan dom ska äta säger ju lacke klosett så här,
Äckelpotta äckelpotta, ööh, prft *prutt med munnen*
så då gjorde jag de innan vi skulle äta nu,

Mamma ba, Ida vad håller du på med?
jag ba, Men dom sa så i en julkalender som gick för något år sedan.
mamma ba, jaaahaaaaaa, kom du på de nu då du är med småbarnen?:)
Jag ba, öhm, näe de kom jag, nora & matilda på, på skolan..
SNACKA OM ATT MAMMA SKRATTA:]

Sen hade en på hennes jobb visat en video då någon byter däck samtidigt som en annan kör bilden,
och då berätta mamma de för mig, och berätta att dom körde upp på sidan, på 2 hjul, sen kröp den andra ut lite och börja byta däcken,

så jag ba, Men mamma, vi kan ju göra så då vi ska byta till vinterdäck igen!
Båda samtidigt, Jag kör!

HAHAHAHAH, assåokej, de kanske inte låter så roligt, men både jag & mamma kissade typ på oss:]

Btw, Jag håller på med en ny header med lite mer våriga färger!
Kommer förmodligen byta design & header till juni men den jag har nu känns så tråkig:)


Kommentarer
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Vad bra, då kommer det bli mer sånt! :D Kram

2010-04-22 @ 11:49:53
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0