hemma

ååh va söta ni är som fortfarande besöker min blogg även fast jag inte uppdatera under hela helgen:)
Jag har haft jätte kul,
Vi kom fram 10 på fredags morgonen och gick på stan, köpte lite stuffs där, åt på subway, och skratta åt jätte roliga människor där! hahah fan va kul vi hade då.
Sen for vi till skolan och fixa madrasserna, sen sov vi i typ 20 min sen var det middag efter middagen gick vi och sov igen, haha.
Senare på kvällen, eller halv 11 så hade vi våran första match. förlora med 4-1:(
Efter de va alla jävligt trötta så vi for bara hem och sov på en gång..
Lördagen hade vi första matchen kl 12, men då hade jag ont i huvudet så jag låg och sov längre än alla andra, tror ni jag fick de eller? näääääääe då, då ska ju självklart Andreas Lindegren komma och sätta sig på mig!!!
HUR VÄRT ÄR DE?!?!? aja, jag fick en alvdon sen var de bara att spela!:D
de vart 11 och den senare på kvällen vart 11-0, haha.
Efter de duscha vi och drog och titta på 96ornas match, dom förlora tyvär:(
Sen vare bara att fara hem och sova eftersom vi hade match kl 8 på morgonen dagen efter.
Vi vann den också mot något skoj lag med 20-0, fan vilken tråkig match.
Haha, Lovisa stod bara och klaga på att hon hade lite att göra!;p
Efter de rulla de bara på, vann kvarten med 2-1 men sen förlora vi semin på straffar..
Alla va as ledsna, men vi är ett lag så vi trösta varandra!
Sen va vi på väg hem, bara skönt.
Vi va hemma vid 10 i fyra i morse, då kom mamma och hämta mig sen slängde jag mig bokstavligen i sängen på en gång.
Så jävla skönt, aja nu vet ni.

Jobbigt inlägg utan bilder, måste packa upp kameran och sno lite bilder från hemsidan om Abbe lägger ut dom från våra matcher:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0