-

God morgon ♥
Igår va jag med Axel, vi titta på en film jag inte minns namnet på..
Allt jag minns va att den va äcklig som fan.
Asiatisk skräckfilm + väldigt lättskrämd ida + läskig katt = INTE OK..
hade liiiiite problem med att somna i natt, men de gick tillslut:)
Idag ska jag på stan och möta mamma, sen ska vi käka på kina resturang och ha en mysdag tillsammans innan skolan börjar, eftersom även fast jag är hemma så har vi inte hunnit träffas så mycket på grund av att hon jobbar hela dagara, och på kvällarna har jag alltid gjort något annat.


Lägg märke till de fina såret i hans panna som fan fick då han & Isak lekte
enhörningar
med ett mentos rör i bussen på väg dit, medans jag försökte sova:)

Kommentarer
Postat av: Axel

Gerej, jag är cool.

2010-08-20 @ 20:48:51
URL: http://gondola.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0