höstrock

Jag bestämde mig för att dra till höstrock ikväll, ensam.
som tur va hitta jag Angelica & Sophia på stan, sen va dom med massa annat trevligt folk som va ungefär på min nivå (Y)
Juste, ska göra en "jag klarar inte av de här- lista"

1. Små flickor i typ 12 års åldern som försöker sminka sig och gå i klackeskor!
HÅLL ER PÅ MARKEN!
2. Överdrivna fjortisar som pratar jättehögt på tex bussar om helt ointressanta grejer som hårförlängningar!
VARFÖR INTE BARA SLUTA BLEKA HÅRET OCH TUPERA UPP DE SOM FAN SÅ KANSKE DE VÄXER ISTÄLLET!!
3. Skolan börjar på måndag.
wiiiiiiiiiiiiiie..

nu ska jag sova, godnatt!


frågan är ju varför jag tar bild och försöker se söt ut då jag borstar tänderna..
jag är ett hopplöst fall.

Kommentarer
Postat av: frida

håller med!!:]

2010-08-21 @ 10:47:51
URL: http://linaofrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0