skolstarten..

åhåå va jag känner mig taggad på första skoldagen.
Eller nått sånt. Jag orkar inte att skolan börjar, är grymt jävla otaggad på 9an.
huvva..
Men den här sommarn har nog vart den bästa jag vart med om.

Jag hade en underbar sista vecka med min klass.
Skolavslutninen va tragisk.. Ersäng kommer inte va samma sak utan dom gamla 9orna..
Jag börjar sommarlovet med att spendera 2½ vecka hemma,
sen far jag, Alexandra, mamma & Monica till farmor - tällberg - farmor sen hem.
Sen är jag hemma en vecka precis, sen är de gothia, har inget att säga om de
förutom att till er som far nästa år, TA MED ER ORDENTLIGA SKOR!!!
man går hela dagarna, mina fötter va heeelt döda av slutet av veckan.!
sen då jag kommer hem är jag hemma i 6-7 dagar, sen är de Taizé
som för övrigt va de bästa jag gjort i hela mitt liv!
Jag SKA med nästa år också!!
Sen får jag ju inte glömma luleå med babeee!






frågan är ju va emma gör med handen..

Back too school nu då. yeyeyeye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0