"thats some good shit"


Robyn - dancing on my own

Juste, hhaha.. tänkte skriva det här igår men jag glömde.
Jag & mamma for till coop och skulle kolla på en jacka åt mig på H&M
och nästan direkt jag kom in fick jag frågan, Ursäkta, jobbar du här?
självklart sa jag nej.
Men sen gick det kanske 5 minuter, knappt så fick jag frågan,
Skulle du kunna hjälpa mig med att hitta ett par (minns inte vad..)
Då sa jag, Ja det kan jag väl, men jag tror det går snabbare att hitta dom om du frågar någon som jobbar här!
HAHAH, fan så jag garva då tjejen hade gått iväg knallröd i ansiktet!
aja, sen gick jag och mamma vidare till kapphal och då stod jag och kolla på smyckerna då de kom fram en tant och ba, ursäkta, ni har inte tagit fram vantarna?
då börja jag skratta och svara, jag har ingen aning, jag jobbar inte här.
Då blev hon röd som en tomat vände om och gick..
HAHAHA.. de gjorde typ hela min dag igår! (Y)

nu ska jag snart dra tillbaks till skolan och avsluta dagen, sen blir det att fara till stan och träffa Edward,
sen vet jag inte vad som händer.
Ensam hemma, förmodligen blir de att sitta och dega framför tvn & datorn!
Eller så är jag med en kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0