-

JAG HAR SÄMST UPPDATERING, iknåw.
Men jag har inte så mke att säga sååå:)
Jag vill bara visa ett par bilder som jag är nöjd med,
eller dom jag är nöjdast med påå den här datan iaf!:) (nöjdast:].. YOU'VE GOT TO LOVE MIN SVERIGE)

1)
 

2)


3)


4)


5)


6)


7)



bild 1) Albin & Olivia, Jag tycker den är så galet söt!
bild 2) Något random kryp som jag fick kämpa med as länge för att få bild på.
Små krypen rör sig ju:O..
bild 3) Jag. Tyckte bara att bilden blev häftig:)
bild 4) Natasha. Min granne som jag tycker är galet vacker.
bild 5) Vanessa & Emelie, Min syster och hennes barn. Hur gulligt är de inte med familje kärlek?=)
bild 6) Emma & Jag. En vänskap så stark så ojojoj. Jag älskar dig<3
bild 7) Olivia & Jag. De där leendet är bara för att jag får dela mitt liv med dig Olivia. Jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: mikaela

Alla bilderna är asfina!

2010-02-16 @ 21:19:07
URL: http://onlymikaelas.blogg.se/
Postat av: - olivia

Sv; FINA BILDER ÄLSKLING;*

juste, du måste ha sexii bakgrundsbild på datan.. :]

2010-02-16 @ 21:45:07
URL: http://lillaolivias.blogg.se/
Postat av: anonym

alla bilderna är fina men nm 4 är finare vem e du

2010-02-20 @ 19:35:34
Postat av: anonym

jag skulle inte skriv avem e du jag skulle kriva vem är det

2010-02-20 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0