-

tjaaa.
hade inget att skriva igår så jag lät helt enkelt bli,
men nu har jag en del att berätta.
Jag mötte upp Alexandra på stan, så börja vi med att gå och äta
på frasses, osså va hon helt störd,:]
nu ska ni få några dealoger.

Ida: Vad är klockan?
Alex: *kollar på klockan på väggen* 25 över 4.
Ida: *kollar också..* ööhm, den är 25 över 3..
Alex: Den kan inte gå rätt!:O
Ida: öhm, jo faktist..
Alex: Nej, för den är 25 över 3..
Ida: MEN GAAASH.. pappskalle...

osså på bussen..

Ida: Alex, vad är klockan?
Alex: *kollar efter en klocka.., kollar på mig med ledsen blick..*
Ida: Alex... snälla gulliga rara du, säg att du inte kolla efter en klocka på en lokal buss..
Alex: Öhhhm, näe...
Ida: AAAAAAAAAAAASGARV!

HAHAHAHAHAHAH:]
vi är störda, men de roar er<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0