damp på rubriker

heej,
har vart hos Alexandra sen igår, vi hade as kul:)
Först var vi med Joel, Robin & Jonte och lekte i kläppen,
Sen drog vi hem och åt, sen drog vi tbx till kläppen och efter ett tag kom killarna också.
Då spöa jag och Alex skiten ur Joel & Robin i pingis, då gick dom och grät.. hehehe:]
De va typ kvällen, eller vi va ute och åkte epa runt typ överallt!
idag va jag först på ngt skoter sak, inte kul. bara kallt!
vid halv 2 kom mamma och hämta mig, då skulle jag fota linus med hans nya tröjor.
Kolla hans sida > här <
Vid 4-5 kom olivia då laga jag mat till henne, KÖTTBULLAR & POTATISKROCKETER:]
ska bjuda på lite bilder sen:]
annars har jag bara spelat fotboll, mot olivia, hehehehe.
jag förlora men men, jag spöar henne i allt annat så de är lugge=)
åhåå vilket "kort" inlägg.





Olivia är de sötaste som finns!
ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: - olivia

ÅÅÅÅH, INTE OKEJ

2010-02-14 @ 20:27:56
URL: http://lillaolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0