HAHAHAHAH VANESSA

Vanessa ringde då jag va på H&M.

V: Hallå ida.
I: Hej prinsessan!
V: vad gör du?
I: Är på H&M dudå?
V: Sitter i sängen med mamma.
I: jaha. är mamma tjockis?
V: Jaaaa.
I: hahaha, säg att hon är en tjockis:]..
V: Mamma, du är en tjockis säger ida.
E: Säg att Ida är en köttbulle.
V: Mamma säger att du är en köttbulle
I: Säg att mamma är en salami:]..
V: Mamma, du är en ahlami.
E: HAHAHAHAHAHHA, vad är en ahlami?
I: HAHAHAHA, vanessaaaa:]
V: Asså Ida.. Mamma vet inte riktigt vad en ahlami är!
I: HAHAHA, näe, de gör inte jag heller.
V: Gör du inte?

ett tag senare.

V: Ida, bebisen kommer om 11 dagar.
I: va kul. Blir de en flicka eller pojke?
V: En pojke.
I: Vad ska han heta då?
V: Elias.
I: Kommer han bli sötare än dig?
V: aa.. näe! jag är sötare.
I: Hahaha, klart du är!


Hahaha, min prinsessa är sötast!♥


Kommentarer
Postat av: elin

fan va soet:]

2010-02-27 @ 20:58:28
URL: http://lilleelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0