Fernandoo


Är jag den ända tjejen i världen som tycker att Torres inte är speciellt snygg?
Asså visst, han ser bra ut men kom igeeeeeen, de finns killar som är 100 ggr snyggare!

Sen de där med kändis kärlekar,
been there done that,
De är så sjukt värdelöst att bli kär i någon som inte ens vet att man existerar?
och sen dom som blir beroende av en kändis,
Hur många är inte kär/beroende i Twilight-stjärnorna?
och om man då har en bild på tex Robert Pattinson får ju alla tjejer damp och säger/skriver
att han är hennes? asså att robert är ens egen?
kom igen tjejer, Han vet inte ens att ni finns.

haha,vadå irriterad?
Aja, nu har jag fått skriva av mig lite! :D


Kommentarer
Postat av: elin

hahahahahahah! svär visst skrev du de där efter du läst på fejjan om att jag och amanda tyckte att han skulle få spela?:]

2010-07-12 @ 18:34:14
URL: http://lilleelins.blogg.se/
Postat av: jadu

TORRES SA JA TILL LIVERPOOL EN SÄSONG TILL!

2010-07-27 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0