hihi

ska börja med att säga förlåt.
har fått några kommentarer om min dåliga update,
de ska bli bättre dom här dagarna innan jag drar till frankrike,
sen är jag ju borta i 11 dagar.. skönt!

Aja, idag drog jag & mamma ner på stan för att lämna in ett gammalt halsband jag fick av hennes ex typ som jag inte vill ha kvar, så vi lämna in de hos ngn guldsmed sak och jag fick 1600;- för de,
så då jävlar vart de att shoppa..
Har 200 av dom pengarna kvar nu, men sen har jag ju månadens barnbidrag kvar också. hihihi.
ska visa vad jag köpt nu, men de kommer lite kläder från gothia också!










Blommigt linne; bikbok (förlååt olivia, kunde inte låta bli!)
Chinos; Gina Tricot (från gbg, finns även i umeå)
Randig tröja; Zara
Linne/t-shirt((?) ; Zara
Linne; H&M
Blommig jacka; Gina tricot
Randig t-shirt; Zara
BHar; Lindex
Converse; D&D, dom är jeans blåa irl!

vadå shopaholic?! (a)


Kommentarer
Postat av: Jonnaa

Fina kläder*<33



Kram

2010-07-28 @ 11:27:33
URL: http://jonnabk.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kostade den vita bhn? :)

2010-08-06 @ 12:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0