hihi

Idag har jag mest bara tittat på fotboll, och lyckats bli mer förkyld.
Men imorgon blir de bättre för då kommer älskade storasyster hit och stannar hela helgen.
Imorn ska vi gå på stan, kanske dra ner till nydala en snabbis sen bio imorn kväll.
Både jag & Erica är twilight fans så de blir att se Eclipse igen, men erica har aldrig sätt den:)
Lördag ska vi fara till hissjö och grilla med våran storasyster Emelie, hennes kille Osman och älskade syskonbarnen.
Sen på söndag blir de nog sova, nydala sen far hon hem klockan 18.00 :(.
Men de lär bli en mysig helg, förutom att hon kommer halv 7 imorn så hon kommer nog hoppa på mig vid 7 imorgon bitti, kulkul.




Dom två översta bilderna, Jag & Erica
Den sista är Erica, Jag & Emelie!
Bara snygga!

Kommentarer
Postat av: Jonnaa

Vad roligt för dig:)<3



Kram från Jonnaa

2010-07-30 @ 20:54:15
URL: http://jonnabk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0