I tällberg

Hejsan!:)
Jag har det huuuur bra som helst här nere i dalarna,
solen skiner från morgon till kväll!
Idag har vi vart på leksand sommarland och badat, åkt båt, åkt tåg, kört fyr hjuling, åkt en jävla massa vatten rutshbanor (stavning?!?!?!?), tittat på pojkar, tittat på en pirat teater, fotat en jävla massa, hoppat i hoppborg,
och självklart ska jag göra illa mig under dagen också:)
uppskrapade knän och armbåge..
Men de gör inget, tänkte nästan inte på de eftersom jag hade så jävla roligt!
Imorn ska vi till stan och shoppa, sen på fredag ska vi tillbaks till farmor, och då om de är fint väder far vi till hasses stuga och badar ännu mer!
Sen på lördag är de dags att alla är sociala på sms igen för då ska jag hem!:)


Jag sakner min emme.. :(:(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0