jävla löölln

Blev utmanad av LööllN


Så här går det till:
- De som blir utmanade ska skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet.
- När de genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och göra en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.




6 saker ni inte visste om mig...

- Jag har en storasyster som är adopterad!

- Jag lyssnar ALLTID på musik, och om jag inte har musik med mig sjunger jag själv.

- Jag typ hatar killar.. eller vissa..

- Jag har en låtsas kompis.. haha

- om killar har gulliga låtar på sina spotifylistor så smälter jag, för enligt mig så säger en persons musiksmak mycket om personen(a)

- Jag är en väldigt stark person som inte låter NÅGON hacka på mig!


utmanade:

Lilleelin
LillaOlivias
LillLundmark
Giidlunds
Fluummmig
IdaLarsson

Kommentarer
Postat av: Emma

asså är jag dålig eller är jag dålig? jag kommer inte på ngt om mig själv som jag kan skriva :P

2010-07-17 @ 19:43:35
URL: http://fluummmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0