Linnea LööllN Lundgren

Du är sjukt underbar vännen,
du får mig alltid att le, du får mig alltid att skratta.
du har alltid svar på mina frågor.
Du är världens finaste, och jag behöver dig
för utan dig skulle jag inte vara den jag är,
utan dig hade jag inte vart den glada självsäkra personen jag är.
Du har fått mig att våga vara mig själv,
våga vara de där cp störda barnet jag faktist är utan att skämmas,
Du har fått mig att inse att man inte ska bry sig om vafan folk tycker
om en, att de är vad JAG tycker om mig själv som spelar roll,
att JAG ska trivas med den jag är.
Linnea Lundgren, du är bäst!




Jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: löölln

ÄLSKAR DIG MEEEEED GOOOMSINGEEEN!!!!!!<33(LLL)

2010-06-20 @ 01:14:49
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

galet dålig updATE

2010-06-24 @ 16:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0