Livet Leker

JAG ÄLSKAR MITT LIV!
Prata nyss med min syster Erica i telefon, hon ska komma till min skolavslutning.
Saknar henne så gryyymt mycket, har inte träffat henne på ett år:(
Så nästa fredag kommer hon och vi ska ha en grymt mysig dag tillsammans!

Mamma har vunnit en resecheck på 4000;-
så i sommar ska jag & mamma dra till leksand och ha massa mys.
En "kropps-dag" då vi får massage, ansiktspeeling, & solar, äter gott osv.
En dag ska vi till Leksand SommarLand,
Sen ska vi säkert bara ha en rolig dag på stan eller något!
HUR KUL SOM HELST!

FET LÄNK TILL LEKSAND SOMMARLANDS HEMSIDA!
 
ni får klicka runt och kolla videorna!
hihihih, jag lääängtar!


Storasyster!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0