heheh

GASH JAG ÄR JÄTTE NERVÖÖÖÖS!
Jag har ju ingen aning om hur de går eller nått!
Lycka till Emelie♥
anledningen till att jag är nervös är att jag såg på en film igår,
Jersey Girl den är hur bra som helst, men mamman dör i början då hon ska föda
och eftersom att jag typ tror på allt jag ser,läser & hör så känns de inte så bra!
Men de kommer förmodligen gå jätte bra!
Förra gången hon skulle föda så bodde hon ju hos pappa,
och farmor skulle va med på förslosningen så hon bodde hos oss eftersom att pappas lägenhet va ganska liten.
Men iallafall, Pappa ringde på morgonen vid 9 tiden och jag va den enda som va vaken så då fick jag ju svara,
osså va han helt lugn och sa, Emelie måste föda NU!
Då fick jag värsta paniken och skrek ba, MAMMA, FARMOR!! EMELIE SKA FÖDA NU!
och självklart va båda dom uppe och stod brevid mig på typ 2 sekunder.
Mamma va tvungen att skjutsa, och farmor skulle ju va med under födseln så jag gick över till pappii och satt där och fika nybakta bullar och mjölk på balkongen :D

18 Juni 2006 vid 4-5 tiden på eftermiddagen föddes min älskade prinsessa!
Idag/i natt kommer min prins!


Jag tror inte att jag är den enda som är över speedad på att få en till i familjen:]

Kommentarer
Postat av: Pam :)

sv: kul att du vill vara med! ;D

2010-03-04 @ 10:52:11
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0