hiss&diss



1. ERIC SAADE
Jag är seriöst kär i honom!!!
Han är galet snygg & sjunger galet bra:D.

2. ELEVENS VAL!
såååååå jävla chill!
Jag har skoltidningen, så jag sitter bara vid datan och letar typ kläder,
roliga historier, raggnings repliker, osv:]
Men sen att vi börjar 09.00 och slutar 14.00 varje dag är inte helt fel de häller! :D

3. MIN SYSTER EMELIE
Min äääääääälskade syster ringde mig nyss och sa att hon hade jätte ont
eftersom att hon är gravid, så dom ska börja sätta igång födseln redan ikväll, eller tidigt
imorgon! JAG ÄR GALET TAGGAD PÅ ATT HÄLSA PÅ HENNE PÅ BB SEN!!!



1. Ersboda sk flickor 96/97..
Dom skulle beställa våra Extreme dressar samtidigt som deras,
men tydligen beställde dom deras först så vi har inte fått våra ännu.. HYGGLO!!! :(

2. "tyck synd om mig" människor.
Jag HATAR dom som sitter och tycker så jävla synd om sig själva.
Om man bråkar och dom ba, aah men jag förkänar väll de här.
Eller dom som ba, jag är så jävla ful, jag är så jävla tjock. osvosv!
Visst, man kanske inte älskar ALLT med sig själv, men man behöver inte gå
och berätta de för alla bara för att få höra hur "perfekt" man är!

3. Söndagar
Jag tycker verkligen inte om söndagar, de finns ALDRIG något att göra.
De är bara repriser på tv, inga affärer är öppna, sen vet man att de är sista lediga dagen
innan skolan börjar, så då sitter man och är emo över de också!!:(





LYCKA TILL ÄLSKADE SYSTER!!♥


Kommentarer
Postat av: mikaela!!;)

Jag håller med på ''tyck synd om mej'' människor, asjobbigt, och på söndagar håller jag också med om:]<3 Dina hissar och dissar va asbra och härliga!:D

2010-03-05 @ 19:05:46
URL: http://onlymikaelas.blogg.se/
Postat av: samira

håller med om söndagar, det suger:]

2010-03-07 @ 20:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0