Kalleee

tjaaa.
Kunde inte skriva ngt igår eftersom jag va ute hela dagen igår.
Börja ju med skolan, ofc.
Sen drog jag på stan med Emma & Lollo, men eftersom jag skulle köpa presenter åt dom så börja jag gå med Emelie & Emelie istället, sen då vi hade köpt presenterna så mötte vi upp dom igen och några till och gick och åt på frasses ,mmmmmmmmums!
Men sen drog alla och jag va ensam kvar , orkade inte dra hem heller eftersom de va typ en timme kvar innan jag skulle möta Kalle, så då fick jag tag på Rasmus och va med han, Greta & Rebecca på stan tills mamma kom och lämna kameran,
sen mötte jag upp kalle, Viktor, Petter & Petters tjej Ida!
Sen vare bara att vänta på att dom skulle spela! :D




Sista bilden är inte as bra,
men dom va riktigt jävla bra!(Y)
Kommer helt klart dra på nån fler spelning!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0