LOVE

haha, våran skola är lätt skönaste ever!
Vi har ju profiler, Innebandy, fotboll och media!
sen har vi vääääldigt mke musik även fast de inte är nån profil,
Och vi har världens bästa musik lärare också.
Men iallafall så har de ju vart Elevens val i veckan, och jag hade svenska grejs.
ÅNGRA DE SOM FAN!
tidigare har jag bara haft musik eftersom jag är väldigt musik intresserad.
Då får man typ hålla på med 2-3 låtar i en vecka, sen på fredagen spelar man upp dom
och eftersom jag inte va med va jag bara och kolla på dom andra.
alla va riktigt duktiga, men vissa va ganska nervösa, speciellt 6orna som inte har stått så mycke på scen förut.
Men dom gjorde de endå riktigt bra!
Sen va de Leo & Axel från 8 B som bara spelade, axel på trummor, leo på gitarr inge mer.
Men då börja publiken sjunga och massa! hur kul som helst :D


De här va bara träning, men dom spela den här låten idag också fast ännu bättre!


vet inte vad alla heter som spelar i den här videon, men de är iallafall
Pontus på piano, Alexander på trummor, Sen Jacob (båbi) på bas & sång
och han som sjunger vet jag inte:]..


och självklart min älskade Emma, som kommer döda mig då hon ser de här
så hejdå världen:]...
Men Emma var inte med idag, de är en gammal video, ville bara visa den eftersom hon gjorde den sjuhundrafemtioelva gånger bättre än, en annan!:)

Skriver mer sen också innan jag drar!:)
Men glöm inte att rösta på moii HÄR :)

update : Han som sjunger i andra videon heter Robin.

Kommentarer
Postat av: jennie♥

najs :}

2010-03-05 @ 16:57:59
URL: http://jenniiem.blogg.se/
Postat av: Linda

Är allt bra med dig? :D

2010-03-05 @ 20:40:57
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/
Postat av: Josefin och hanna

Du, han som sjunger är en legend. Han ägde ut alla andra på elevensval. Han är bättre än alla på att sjunga och han heter Robin Appelkvist(POBIN)

2010-03-07 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0