Ö-vik

jag har ju vart i övik hela helgen,
helt galet va roligt jag har haft!
Vi kom fram ganska sent i fredags så då gjorde vi inget på kvällen förutom att titta på Let's dance.
Bara jag & Alexandra som är glada för att Willy fick fortsätta?! :D
Ajaaa, I lördags for vi ju på stan, de va inte så stort som man trodde men jag hittade lite grann iallafall.
Sen på kvällen gick vi till Maja & Klara och busade där, haha ska lägga in en video senare;)
Då kom vi hem vid halv 11, och båda va "över speedade", vi gjorde oss klara på en gång och gick och la oss.
Så låg båda och ba, ajg kan inte sova, nanana. Då stängde vi av tvn och vart tysta i typ 5 min så sov båda som 2 små barn! hahaha(A)..
Och igår va vi ju på paradis badet med Maja & Klara, och Åsa & Thomas.
jag tror inte jag jag har sprungit upp för så många trappor nån gång då jag har vart där!:o
då vi kom hem igen gick vi och la oss och sov i ungefär en timme, sen kom Alex farmor och sa att de va mat, då åt vi sen gick vi och la oss igen, sov typ en timme till, sen kom hennes farmor igen och sa att vi måste börja göra oss klara för att ta bussen hem så då vare ju bara att kliva upp.
Då vi kom in i bussen senare gick vi längst bak, och jag äääälskar att åka buss<3<3<3
Iaf så satte alexandra sig vid fönstret, hahah, de skulle hon inte gjort:]..
Jag la huvudet på hennes ben, sen la jag mig över dom andra 4 säterna och sov hela vägen hem!
De är en kort verson om hur min helg har sätt ut!


och nu har ni fått de här bekräftat också!:)

Kommentarer
Postat av: fridha

okej :)



det har jag också vart, men nu har jag bestämt för att bli blond till sommarn :D

2010-03-08 @ 16:31:35
URL: http://fridhafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0