OMG

Hej..
Min älskade Elin fick mig att välja slalom på friluftsdagen,
hejohå de kommer gå åt fanders..
Jag menar, sist jag åkte längdskidor faila jag i en sväng, och flög upp i ett träd,
sen föll jag ner, och pang boom så va armen fail den med:)
Hur fan ska de då gå att åka slalom?!?!?
Jag kommer D-Ö..
Aja, dom andra lär skratta iaf:)..
Kommer typ dra ett störtlopp rakt ner och bara skrika!
haha kan se de framför mig! HAHAHAHAHHAHAHAHA O-M-G
jaja, jag ska snart dra på pojkarnas match och kolla då dom failar sen är de egen träning
de gillas(Y)


har inga nya bilder, så här får ni en jätte gammal ist.
hahaha, jag kommer se ut så där då jag kommer hem nästa torsdag:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

flög upp i ett träd :]?

2010-03-17 @ 20:00:55
Postat av: eliin

haha jag äger:]

puss puss jag kommer heja på dig!

2010-03-17 @ 20:54:31
URL: http://lilleelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0