HAHAHA,fridaaa



De var en gång häst som hade ingen pest (?) Med en flytväst som red på en häst.
Dom skulle på en fest, med en husmus. Som bodde I prästens hus.
öhm, Sen kom en buss, och musen fick en puss, av en hund som va rund,
å fet som en get, fast de va en hund! Fast de va en hund!
Fast de va inte de, för han va en kines(?)
Han åt en pinne, sen blev han en pinne! Kottor och bär, de är gott jag svär!
Han åkte bil, Men blev skjuten av en pil,
Sen cykla han på gatan, å då träffa han flatan. Emil Flathooolm.
Han åkte båt, sen blev han kåt, Han blev våt, som en båt.
Det jag ville säga, han är ganska kåt (?)
Het som en get, eller rund som en hund, eller som en grus, än musen.
å flytvästen på hästen, på hästeeeeen!

HAHAHAHA,
Hej jag heter ida och sånt här är normalt om man bor på ersboda/går på ersäng!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag är söt:]



hihi;

De var en gång häst som VAR KÄR I EN PRÄST Med en flytväst som red på en häst.

Fast de va inte de, för han va en LUS

Het som en get, eller rund som en hund, eller som en LUSEN, än musen.

å flytvästen på hästen, på FESTEEEN! HAHAHAHAHA omfg

2010-05-18 @ 20:30:48
URL: http://fjidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0