HAHAH,DAGEEEN

Idag har jag vart på klassfighten med, Daniel, Oskar, Linus, Jonas, Nora, Matilda, Elin, Amanda, Lollo, Felicia & Emma!
Jag fick ha en station med älskade Emma.
helt cppp, vi va blöta & kalla.. inte okej nånstans.
Sen givet så skulle jag ramla.. Emma lekte skogsmulle och aah..
Ord kan inte beskriva för hur kul jag har haft idag,trots de "fina" vädret.
Som tack fick vi gå och käka gratis på frasses, ganska najs! (Y)

Lollo: AAAAAAAAH EN SNIGEL!
Ida: VARFÖR SKICKA STADSTJEJER UT I SKOGEN?!?!?
Emma: PRECIS? Kommer de en fjäril lär ju lollo springa hem..
Ida: HAHAHAHHAHAHA,..
typ ett år senare..
Mathias: heheheheh, de där va kul!


Emma är sötaste!


Lollo stoppa upp strips i näsan:]


Emma goes playing skogsmulle.. :]


Jag goes... pinsam?

HAHAHAH, okej jag har en förklaring...
Jag va mitt ute i fucking, JAG. illa.. sen va de spö regna de.
Jag vart genom blöt, så jag tänke leka hund och skaka av mig allt vatten,
och ah.. de gick ju som de gick!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0