söndaag

Jag haaaaaaaaaaaaatar söndagar.
Så jävla värdelöst..
Aja, Idag ska jag typ tråka hela dagen, sen äre match ikväll i robertsfors mot bygde.
inte taggad nånstans.. vill inte spelaaaaaaaaaa!
Rebecca, Olivia & Amanda är forwards och jag målvakt.. TUMMEN NER!
Vi får se hur de kommer gå ikväll.. åååh!
hah,fan va emo jag är men seriöst, jag vill inte!
HATAR att spela mot kompisar, sen blir de ju inte bättre av att jag är en dålig förlorare heller!







Jag är gaaaaaaaaalet nervös..
Inte bara de att vi möter bygde, de är min första match.
Har inte spelat någon tränings match eller något..
Huvva.. jag har ont i magen:(

Emoinlägg.com, men de får ni leva med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0